نمایش نوار ابزار

پیام تبریک به مناسبت عید سعید غدیر خم

سه شنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۱

پیام تبریک یکی از مهره های ارزشی و دوست داشتنی نظام و مردم استان خوزستان دکتر عباس احمدی مهر دبیرکل نهاد اصحاب صلح و سازش ندابخشان عدالت کشور به مناسبت عید سعید غدیر خم

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل نهاد اصحاب صلح و سازش ندابخشان عدالت کشور.

دکتر عباس احمدی مهر دبیر کل نهاد اصحاب صلح و سازش ندابخشان عدالت کشور.
طی پیامی عید سعید غدیر خم را به تمامی ولایتمداران و عاشقان اهل بیت تبریک گفت

متن پیام بدین شرح است :

بسم الله الرحمن الرحیم

الْحَمْدُ لِلَّهِ الَّذِی جَعَلَنَا مِنَ الْمُتَمَسِّکِینَ بِوِلاَیَهِ أَمِیرِ الْمُؤْمِنِینَ وَ الْأَئِمَّهِ عَلَیْهِمُ السَّلاَمُ

غدیر روز تداوم رسالت محمد(ص) در ولایت علی (ع) و عید پیمان و عهد است.
غدیر تجلی اراده خداوند و نقطه عطفی در تاریخ بشریت است. غدیر یک مکان محدود نیست، بلکه بی‌منتها و جاودانه است. زنجیره تداوم ایمان، وجدان پاک هستی و نبض حیات حقیقت است. زهی سعادت که با غدیر آشناییم و به آن مهر می‌ورزیم و در سایه‌سار نخل ولایت، نفسی تازه می‌‌کنیم و در تداوم پیمودن راه حق به افق‌های روشن دوردست چشم می‌دوزیم.

این عید بزرگ بهانه ای برای تجدید میثاق با ولایت است. و امروز که پرچم ولایت فقیه به عنوان استمرار این حرکت الهی در دست با کفایت مرجع عالیقدر و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است ، تجدید بیعت خود را در اطاعت از رهنمودها و فرمایشات معظم له اعلام داشته و پیمان می بندیم که با عزمی راسخ تر از پیش در راه تحقق آرمانهای والای این نظام مقدس گام نهیم.

اینجانب فرا رسیدن عید بزرگ ولایت، عید سعید غدیر خم را به مردم ولایتمدار ایران عزیز و به ویژه اهواز شهر شهید پرور استان خوزستان تبریک و تهنیت عرض نموده، از خداوند منان مسئلت داریم ما را از رهروان راستین به ولایت امیرالمومنین علی علیه‌السلام محسوب فرماید.

روابط عمومی و امور ارتباطات بین الملل نهاد اصحاب صلح و سازش ندابخشان عدالت کشور.

دکتر عباس احمدی مهر

مدیرکل نهاد اصحاب صلح و سازش کشور.

دیدگاه ها