نمایش نوار ابزار

پیام تبریک دبیر کل نهاد صلح و سازش کشور جناب آقای دکتر حاج عباس احمدی مهر/ جناب آقای مهندس فرهنگ آزاد اندیش رئیس نهاد صلح و سازش استان خوزستان/ دبیر نهاد صلح و سازش شهرستانهای شوشتر و گتوند جناب آقای منوچهر بهداروند به مناسبت هفته دفاع مقدس

جمعه ۲ مهر ۱۴۰۰

دفاع مقدس، نام آشنا ترین واژه در قاموس حماسه های عزت آفرین ایران است که خاطرات دلاوری های آن، در تاریخ شکوهمند این دیار به یادگار مانده و خواهد ماند. ایران هرگز به منظور فزون خواهی و قدرت طلبی وارد عرصه جنگ نشد، بلکه روحیه حمیت و غیرت فرزندان این آب خاک بود که به تأسی از مولا و سالارشان حضرت حسین بن علی (ع) در تحقق شعار «هیهات منّا الذله» کوشیدند تا هرگز تسلیم ننگ و ذلّت و زبونی نشوند و از کیان و حیثیت اعتقادی خود دفاع کنند .

یکی از ثمرات بزرگ دفاع مقدس، فرهنگ سازی است. در دفاع مقدس جوانان و رزمندگان اسلام با از خودگذشتی ها و ایثارگری های خود، آیین و مرامی را بنیان نهادند که ایثار و شهادت به عنوان فرهنگی ارزشی و ارزشی فرهنگی همه جریانها و مسائل دیگر را تحت الشعاع قرار داده است.
دفاع مقدس زمینه ساز فرهنگ مقدسّی شد که طریق اتّصال به ملکوت را هموار کرد .

دفاع مقدس احیا کننده خودباوری مردمی بود که آنان بار دیگر با اعتماد به نفس، تار و پود اسارت وابستگی را گسستند و با تلاش و همت حرکت قطار پیشرفت و توسعه ایران اسلامی را بواسطه نهضت تولید علم شدت بخشیدند و قله های رفیع علم و دانش را فتح نموده تا شاهد عزّت و عظمت کشورشان باشند .

فرا رسیدن هفته دفاع مقدس که نمودار مجموعه ای از برجسته ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرزهای میهن اسلامی و جان فشانی دلاورانه در پای پرچم برافراشته اسلام و قرآن است را به ساحت مقدس حضرت بقیه ا… الاعظم (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت ا… العظمی خامنه ای (مد ظله العالی) و ملت شهید پرور ایران اسلامی تبریک عرض نموده و از خداوند متعال توفیق ادامه راه شهیدان جنگ تحمیلی را برای خود و همگان مسألت مینمایم

نهاد بین‌ المللی اصحاب صلح وسازش ندابخشان عدالت کشور/استان خوزستان

روابط عمومی و امور بین الملل شهرستانهای شوشتر و گتوند

دیدگاه ها