نمایش نوار ابزار

تبریک عید فطر

شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰

پایگاه اطلاع رسانی دکتر عباس احمدی مهر

به مناسبت عید سعید فطر

پیام تبریک دکتر عباس احمدی مهر دبیرکل نهاد اصحاب صلح و سازش ندابخشان عدالت کشور به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر

دکتر عباس احمدی مهر دبیرکل نهاد اصحاب صلح و سازش ندابخشان عدالت کشور
در پیامی فرارسیدن عید سعید فطر را به همه روزه داران ماه عبادت و بندگی مخصوصا همکاران و خادمان دبیران و سفیران صلح و دوستی تبریک گفت.

متن پیام تبریک به شرح زیر می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

اللّهُمَّ إنی أَسْئَلَکَ خَیرَ ما سَئَلَکَ مِنْهُ عِبادُکَ الصّالِحُونَ وَاَعُوذُ بِکَ مِمّا اسْتَعاذَ مِنْهُ عِبادُکَ الْمُخْلِصوُنَ

عطر دل انگیز ایمان در دل ها به مشام می رسد و شکوفه های صبر و مبارزه با نفس در جان ها شکفته شده است ، هنوز نجوای عارفانه سحرهای رمضان و زمزمه الغوث شب های قدر بندگان صالح خدا گوش جانمان را نوازش می دهد و چشم دلمان به برکت رویت شکوفه های دعا و استغفار در بهار قرآن ، روشنایی دیگری یافته است.

خوشا به حال مومنانی که درماه مبارک رمضان برکامشان عسل مصفای برکات ذکر الهی چشانیده شده و عطر نزول ملائک تا همیشه سجاده هایشان را عطر آگین نموده است.

خدای بزرگ را سپاس می گوئیم که دگر بار توفیق عطا فرمود تا پس از یک ماه بهره مندی از سفره پر برکت ضیافت الهی، همراه با خیل مومنان در صفوف شکوهمند نماز عید سعید فطر حاضر شویم و رنگین کمان باران رحمت الهی را به نظاره بنشینیم.

اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما از درگاه خداوند متعال، عیدسعید فطر را به همکاران عزیز در نهاد اصحاب صلح و سازش مرکزی و دبیران نهاد در سراسر ایران و تمام خدمتگزاران صدیق و ولایت مدار را تبریک عرض نموده و از صاحب ضیافت رمضان خاضعانه طلب می نمایم که در آن ماه بهترین سرنوشت را برای بندگان خالص خویش رقم زده باشد و در هنگام خدمتگزاریمان موجبات رضایت امام عصر (عج) را فراهم نماییم.

امیدوارم چشمه سار رحمت رمضان تا همیشه بر فضای جان و دلمان جاری بماند و قامتمان به طلعت فاخر تقوا آراسته گردد .

دکتر عباس احمدی مهر

دبیر کل نهاد اصحاب صلح و سازش ندابخشان عدالت کشور.

روابط عمومی و امور بین الملل نهاد اصحاب صلح و سازش ندابخشان عدالت کشور.

www.drabbassahmadimehr.com

دکتر عباس احمدی مهر

مدیرکل نهاد اصحاب صلح و سازش کشور.

دیدگاه ها